Як повернути чи обміняти товар
Товар, що був придбаний на сайті Bio Septix t-klio.dp.ua, ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару
- Товар має бути повністю укомплектований.
- Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів.
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації).
Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення.
Процедура повернення
- Для відправки товару необхідно за телефоном (067) 633-52-33 одержати у менеджера реквізити для відправки повернення.
- Пересилання товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.
- Після надсилання товару необхідно за телефоном (067) 633-52-33 повідомити менеджеру номер декларації.
- Після отримання товару компанією, за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду, здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки.
- Повернення коштів здійснюється на розрахунковий рахунок (картку) покупця.
❗️ У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
❗️ Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, товар буде відправлений назад за рахунок покупця.
Процедура обміну
Товар належної якості за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду можна обміняти на будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості покупки.